Przetargi

Vistula kończy przetarg na przyszłoroczną obsługę kreatywną i mediową

Krakowska Vistula SA, producent odzieży, kończy przetarg na agencję reklamową, która przygotuje strategię i kreację jej przyszłorocznej kampanii. Jak mówi...

Krakowska Vistula SA, producent odzieży, kończy przetarg na agencję reklamową, która przygotuje strategię i kreację jej przyszłorocznej kampanii. Jak mówi Krzysztof Pyzik, przetarg powinien zostać rozstrzygnięty jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Jego zdaniem po przeglądzie ofert agencji biorących udział w przetargu przedstawiciele Vistuli skłaniają się już ku wyborowi jednej z nich, jednak nie jest to jeszcze decyzja ostateczna i na razie firma nie ujawnia, o jaką agencję chodzi. W przetargu biorą udział agencje: Opus B, Studio 4, Art Meritum i Niedzielski. Vistula rozpocznie również współpracę z domem mediowym, który zarekomenduje zwycięska agencja. Planowana kampania reklamowa, którą przygotuje zwycięska agencja, dotyczyć będzie odzieży sygnowanej właśnie marką Vistula (spółka ma w portfolio również markę Lantier), będzie miała charakter wizerunkowy, a jej celem będzie odmłodzenie marki Vistula. Najprawdopodobniej rozpocznie się ona w marcu 2004 r. Wybrana agencja prawdopodobnie zajmie się także przygotowaniem kampanii jesienno-zimowej dla marki Vistula w przyszłym roku. (MG)