Headz Marketing Partner, spółka będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci nośników outdoor, rozpoczyna cykl spotkań z inwestorami. Jej władze planują przeprowadzenie prywatnej oferty akcji.
W następnym etapie – w 2012 r. – strategia firmy zakłada wprowadzenie walorów spółki do obrotu publicznego. Wartość emisji szacowana jest na 20 mln zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na dalszy rozwój i czynny udział w procesie konsolidacji rynku tablic backlight.
Headz Marketing Partner ma wedle danych własnych 14-proc. udział (75 tablic) w segmencie rynku OOH backlight 8×4, ustępując w tej kategorii miejsca AMS (60 proc.) i Clear Channel Media (15 proc.).
Na przyszły rok Headz zaplanował inwestycje rzędu 2 mln zł i zwiększenie portfela nośników do 90. Zarząd spółki prowadzi obecnie analizę możliwości inwestycyjnych w sieci ekskluzywnych nośników na rynkach zagranicznych (kurorty górskie w Austrii, Niemczech, we Francji).
Właścicielem Headz Marketing Partner jest Łukasz Wylęga.