Kraj

"Zupy to nasza specjalność" po raz pierwszy w telewizji

Winiary promują zupy jako wartościowy posiłek.

Pod hasłem “Zupa jak malowana” realizowana jest druga odsłona kampanii marki Winiary (Nestle Polska) “Zupy to nasza specjalność” promującej zupy jako wartościowy posiłek na każdą okazję i zachęcającej do ich “malowania”, czyli dekorowania. Marketer zapoczątkował tę akcję jesienią ub.r.

Główną platformą komunikacji jest serwis www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc zawierający informacje i ciekawostki na temat sztuki zdobienia zup. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży oraz po raz pierwszy kampania reklamowa w telewizji.

15-sekundowe spoty zwracające uwagę na to, że zupy są specjalnością Polaków (jemy ich rocznie 4,6 mld litrów) i należą do ich ulubionych potraw, emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych. W spotach pojawiają się cztery różne produkty z portfolio zup Winiary: Barszcz Biały Nasza Specjalność, Barszcz Czerwony Ekspresowy, Zupa Borowikowa Jak u Mamy oraz Zupa Brokułowa Bukiet Warzyw.

Kampanii towarzyszą także działania w punktach sprzedaży. W ramach prowadzonych w weekendy samplingów przez cały październik i listopad będzie można spróbować zupy Ogórkowej Jak u Mamy Winiary oraz nowości – zupy Dyniowej Bukiet Warzyw Winiary. Częścią aktywacji w sklepach są także konkursy dla konsumentów. Biorąc udział w promocjach konsumenckich, organizowanych przez markę Winiary we współpracy
z wybranymi sieciami handlowymi, będzie można otrzymać, pośród wielu innych nagród, również wyjątkowy kalendarz przygotowany specjalnie na potrzeby kampanii, który rozpoczyna się i kończy w październiku – Miesiącu Zup. Znalazły się w nim ciekawostki o sztuce dekorowania zupy i porady dotyczące tego, jak podawać zupę.

Poza kampanią spotową w telewizji akcję “Zupy to nasza specjalność” wspierają kampanie
w radiu RMF FM i prasie kobiecej oraz portalach Winiary.pl i Interia.pl. Stronę internetową “Zupy to nasza specjalność” przygotowała agencja ADV.pl, a kalendarz  – agencja Artflash Interactive. Za realizację spotów odpowiada agencja Legend Group, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC. Przygotowanie materiałów POS powierzono agencjom: Linea Recta (projekt key visual) oraz Glob Media (akcje promocyjne i produkcja POS).