Kraj

Chiny podpatrują rynek samoregulacji w Polsce

W poniedziałek 24 października odbyło się spotkanie delegacji oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Chinach z przedstawicielami oddziału w Polsce.

Celem spotkania była wymiana informacji na temat rynku reklamy w Chinach i w Polsce oraz prezentacja wzajemnych doświadczeń i działań prowadzonych w sferze samoregulacji. Chińska delegacja odwiedziła już Rosję, po wizycie w Polsce spotka się z IAA w Budapeszcie.

Wizyta delegacji z Chin została podzielona na dwie części. Podczas pierwszej zarząd polskiego IAA spotkał się ze swoimi gośćmi w siedzibie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych z udziałem reprezentacji Ministerstwa Gospodarki oraz PAIiIZ. Druga część odbyła się w siedzibie agencji McCann Erickson Poland z udziałem przedstawicieli Rady Reklamy, SAR i IAA.

– Ta wizyta to bardzo ciekawe spotkanie z przedstawicielami chińskiego rynku reklamowego. Zaprezentowaliśmy naszym gościom rozwinięty ekosystem samoregulacji i podnoszenia standardów – powiedział Piotr Łysak, prezes IAA Polska.

Szef chińskiej delegacji stwierdziła: “otrzymaliśmy jasny i pełny obraz sytuacji polskiego rynku reklamy i działań na rzecz samoregulacji”.