Przetargi

TBWA zajmie się projektami dla WWF

Współpraca rozpocznie się od realizacji kampanii fundraisingowej chroniącej orangutana zachodnioborneańskiego.

Agencja reklamowa TBWA wygrała przetarg na obsługę Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Kampanii fundraisingowa chroniąca orangutana zachodnioborneańskiego będzie pierwszą akcją WWF w Polsce dotyczącą problemu globalnego, a nie – jak dotychczas – lokalnego.

TBWA będzie odpowiedzialna za działania z zakresu ATL, BTL oraz online. Agencja została wybrana w drodze przetargu z agencjami Artelime i Art Group oraz freelancerami. Umowę podpisano na rok.

– Agencja TBWA zaprezentowała najlepsze pomysły kreatywne spośród wszystkich czterech firm zaproszonych do przetargu i głęboko wierzymy w to, że nasza współpraca przy kampaniach fundraisingowych bezpośrednio przełoży się na poprawę jakości komunikacji z darczyńcami – mówi Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w Fundacji WWF Polska.