W najbliższy piątek ruszy nowa kampania reklamowa Banku Millennium wykorzystująca animowany format kreatywny wprowadzony we wrześniu (o pierwszej odsłonie mogą Państwo przeczytać tutaj).
– Nowym bohaterem animowanej reklamy telewizyjnej jest zabawny jaszczur, który lubi jeść i leniuchować. Różowy zwierzak wygrał casting, za konkurentów miał węża i słonia. Wierzę, że się spodoba. Kampania jest kontynuacją nowego formatu komunikacji, który ma ocieplić wizerunek marki, dotrzeć do szerokiego odbiorcy i odróżnić nas od konkurencji – komentuje Beata Krupińska kierująca departamentem komunikacji marketingowej Banku Millennium.
Kampania w prasie i telewizji będzie promowała konta oszczędnościowe oprocentowane 7 proc. w skali roku (standardowe oprocentowania 4 proc. plus promocyjne 3 proc. na nowe środki wpłacane na rachunek). Bank chwali się, że aktualnie jest to najwyżej oprocentowane konto oszczędnościowe na rynku dostępne bez minimalnego limitu wpłat – od 1 zł.
W ramach kampanii przygotowany został 30-sekundowy animowany spot TV, reklamy prasowe i materiały BTL dostępne w oddziałach banku. Kreację wykonała agencja Change Integrated, media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa, spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a animację przygotował Platige Image.
Od początku tego roku bank otworzył ponad 226 tys. nowych rachunków osobistych.