Kraj

Kampania TV wspiera loterię Nikona

Dla nabywców aparatów Coolpix Nikon przygotował nagrody za 200 tys. zł.

Kampania TV wspiera loterię Nikona
Nikon Polska rozpoczyna nową loterię konsumencką. Osoby, które do 10 stycznia 2012 r. kupią jeden z objętych promocją modeli kompaktowych aparatów fotograficznych Nikon Coolpix, będą miały możliwość wygrania w loterii jednej z dziesięciu nagród pieniężnych po 10 tys. zł (losowanych co tydzień) lub nagrody głównej – 100 tys. zł.

Warunkiem udziału jest przesłanie (poprzez stronę) numeru seryjnego zakupionego aparatu wraz ze zdjęciem wymarzonego prezentu.

Loterii towarzyszy kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio, prasę, internet, materiały POS oraz POS TV w wybranych punktach sprzedaży.

Za przygotowanie założeń, kreację oraz realizację loterii odpowiada agencja SF1. Telewizyjny spot reklamowy został wyreżyserowany przez Cole’a Webleya, autorem zdjęć jest Andre Szankowski. Produkcję powierzono Papaya Films, a postprodukcję przygotowała agencja Lunapark. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.