Kraj

Orange frontem do klienta [WIDEO]

Operator komórkowy w reklamach pokazuje, co robi, aby jego klienci "mieli lepiej".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQfTraTTgYt0%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
W listopadzie br. w telewizji, prasie, internecie oraz na outdoorze PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange (Grupa Telekomunikacji Polskiej SA), będzie prowadził kampanię reklamową pod hasłem “W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Operator promuje: forum pomocy technicznej, usługę Powiedz Ile oraz wirtualnego doradcę.

– Celem kampanii jest pokazanie, co robimy w Orange, by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji Grupy TP.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUAiL7VgZHZI%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkfpQVDC2VW0%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D