Zagranica

O nowej nazwie zdecydują inwestorzy Krafta

Inwestorzy Kraft Foods wybiorą nową nazwę dla wydzielonej spółki zajmującej się przekąskami.

Kraft Foods dzieli swój biznes na dwie części: w jednej zgromadzi i będzie rozwijał północnoamerykańskie marki żywnościowe, dystrybuowane w sklepach i sieciach handlowych, w drugiej – światowe marki przekąskowe (Cadbury, Oreo, Milka, Tang i Trident), których rozwój jest najsilniej związany z rynkami wschodzącymi.

W przyszłym roku w maju inwestorzy Kraft Foods mają wybrać nazwę dla części przekąskowej.

W ciągu pierwszych trzech miesięcy nowego roku finansowego (lipiec-wrzesień) sprzedaż koncernu wzrosła o 11,5 proc., do 11,2 mld dol. rok do roku. Te wyniki osiągnięto mimo znacznego podniesienia cen produktów w związku z rekordowo wysokimi cenami surowców. Kraft Foods zamierza nadal dużo inwestować w marketing i rozwój nowych produktów.

(brandrepublic.com)