M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Strawberry przygotowała niestandardową promocję Avonu

Joanna Dziwisińska | 7 listopada 2011, 06:00

Firma kosmetyczna rusza z akcją promocyjną realizowaną razem z TVN-em.

Firma Avon Cosmetics Polska rozpoczęła niestandardową kampanię marki Avon w programie telewizyjnym i serwisie internetowym "Dzień Dobry TVN". Projekt ten realizuje agencja Strawberry Branded Content Strategies (grupa Starcom MediaVest).

W ramach akcji "Kąciki makijażowe" wspierane są kosmetyki do makijażu. W programie makijażystka współpracująca z Avonem udziela porad i uczy makijażu. Do kafejki DD TVN mogą zgłaszać się kobiety, które chciałyby wypróbować bezpłatny makijaż oraz wysłuchać wskazówek od wizażystek Avonu. Każda z uczestniczek może przejść metamorfozę, jej zdjęcie publikowane jest na stronie internetowej programu, a widzowie mogą wybierać najlepszy makijaż. W serwisie internetowym DD TVN dostępne są również filmy instruktażowe.

Czytaj więcej na temat: , , , ,