Kraj

FBI wchodzi na rynek marketingu sportowego

Działająca od września agencja ma już kilku klientów.

Kilka tygodni temu rozpoczęła działalność agencja komunikacji zintegrowanej Front Brand Integrated (FBI) specjalizująca się w marketingu sportowym. Według założeń jej właścicieli poprzez wykorzystanie autorskich narzędzi komunikacji będzie ona napędzać sprzedaż i zyski swoim klientom.

Obecnie agencja pracuje dla dwóch spółek z sektora FMCG, firmy zarządzającej markami prokonsumenckimi sektora sportowego premium oraz jednej z największych grup dilerów samochodowych w Polsce, jednak nie ujawnia nazw tych podmiotów. Do końca roku mają zostać pozyskani kolejni klienci.

FBI współtworzą: Rafał Krystosiak – business development director, Marek Rybicki – healthcare marketing director, Zuzanna Lis – creative director, oraz Elżbieta Paluch – financial director. Obsługę klientów prowadzą Maciej Krystosiak – new business manager i specjalista ds. marketingu sportowego, oraz Anna Dobrowolska –
client service manager.

Właścicielem agencji jest polski fundusz inwestycyjny United wyspecjalizowany w inwestycjach w Europie Środkowo-Wschodniej. Nie udało nam się ustalić, kto jest jego udziałowcem. Według danych z KRS prezesem zarządu firmy jest Rafał Krystosiak, członkami zarządu są również Zuznanna Lis i Arkadiusz Grzelak.