Zagranica

Carat i MPG obsłużą globalny budżet Philipsa

Wart 300 mln funtów budżet mediowy marketer rozdzielił między dwie agencje.

Philips będzie współpracował w zakresie planowania i zakupu mediów w skali globalnej z domami mediowymi Carat (Aegis) i MPG Media Contacts (Havas). Rozstrzygnięcie takie jest efektem przetargu. Wartość budżetu marketera jest szacowana na 300 mln funtów rocznie.

MPG będzie pracować dla biznesu consumer lifestyle Philipsa we Francji, w krajach Europy Południowej oraz w części krajów Ameryki. Dotychczas obsługa ta pozostawała w gestii Carata, który teraz zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla produktów zdrowotnych i oświetleniowych marketera na wszystkich rynkach, w tym w USA.

W finale trwającego równolegle międzynarodowego przetargu kreatywnego Philipsa biorą udział DDB, Ogilvy i Euro RSCG.

(na podst. www.brandrepublic.com)