M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark przypomina, że ma 75 lat [WIDEO]

Beata Goczał | 9 listopada 2011, 06:00

Maspex nawiązuje w komunikacji do jubileuszu jednej ze swoich flagowych marek.

Grupa Maspex Wadowice kontynuuje rozpoczętą wiosną br. jubileuszową kampanię reklamową marki Tymbark.

Tym razem reklama przypomina, że historia Tymbarku sięga już 75 lat. W niestandardowy sposób, łącząc tradycję z nowoczesnością, spot prowadzi widza przez dekady, opowiadając o Tymbarku – marce z najdłuższą tradycją na polskim rynku soków, nektarów i napojów. Reklama pokazuje, że w czasie 75 lat Tymbark stał się bliski kilku pokoleniom konsumentów, uczestniczy w ich życiu na co dzień i od święta. Reklamie towarzyszy, związana od lat z marką Tymbark, piosenka Skaldów "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał".

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem).

Jesienna kampania to kolejna odsłona obchodów jubileuszu 75 lat Tymbarku. Marka oferuje swoje produkty od 1936 roku. Tymbark to także miejscowość słynąca z jednych z najstarszych i najpiękniejszych sadów owocowych w Polsce.

Jak podaje Maspex, Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej znanych i lubianych marek w Polsce. Na 100 Polaków aż 98 dobrze zna Tymbark (źródło: MB SMG/KRC, dane za marzec 2011 r.).

Za kreację reklam odpowiada agencja 303, a za planowanie i zakup mediów – ZenithOptimedia Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,