Kraj

Alior w ciągu trzech lat chce pozyskać 1 mln nowych klientów

Alior Bank zapowiada uruchomienie "strategicznego projektu", dzięki któremu do 2015 r. chce pozyskać milion klientów, czyli drugie tyle co dotychczas.

Alior w ciągu trzech lat chce pozyskać 1 mln nowych klientów
Za tydzień Alior Bank zaprezentuje nowy, strategiczny dla banku – jak zapowiadają jego przedstawiciele – projekt, dzięki któremu bank chce pozyskać w latach 2012-2015 r. kolejny milion klientów. Na razie bank nie ujawnia bliższych szczegółów tych planów.

Alior Bank, który ruszył w listopadzie 2008 r., prowadzi obecnie ponad 511 tys. kont (rachunków) osobistych (dane po I połowie br., źródło: Bankier.pl). Łącznie obsługuje ok. 950 tys. klientów, w tym ponad 80 tys. klientów biznesowych. We wrześniu ub.r. bank osiągnął break-even operacyjny. Na ten rok plany zakładają wypracowanie 150 mln zł zysku. Pod względem aktywów bank plasuje się na 20. pozycji na rynku. Dysponuje siecią 208 oddziałów własnych i ok. 160 placówek partnerskich i to właśnie sieć franczyzową chce rozwijać – zapowiadał, że do końca tego roku powstanie kolejnych kilkadziesiąt oddziałów partnerskich.

Szefową marketingu Alior Banku od początku jego działalności jest Barbara Szołomicka, kampanie reklamowe dla banku, także od samego początku, przygotowują zaś agencja reklamowa PZL i dom mediowy Maxus.