Kraj

Danone rozbudowuje ofertę Actimela

Wprowadza i reklamuje nową linię w obrębie marki.

Danone rozbudowuje ofertę Actimela

Danone Polska rozbudowuje ofertę marki Actimel. Do jej portfolio marketer wprowadził właśnie nową linię Actimel Power. Składają się na nią dwa warianty: Actimel PowerMagnez B6 – smaki: klasyczny, truskawkowy, oraz Actimel PowerWitamina C – smaki: truskawka-żurawina, wieloowocowy.

Jak twierdzi marketer, jest to jedyny probiotyczny napój mleczny na polskim rynku zawierający witaminę C.

Launch nowego produktu w ofercie Actimela wspiera kampania reklamowa autorstwa agencji Young & Rubicam (kreacja) i MediaComu (planowanie i zakup mediów). Obejmuje ona telewizję, radio i internet.

Obok linii Actimel Power na rynku dostępne są jeszcze dwie linie tego produktu: klasyczna Actimel oraz Actimel PowerMagnez B6.