Kraj

BGŻ reklamuje pożyczki gotówkowe [WIDEO]

Przez najbliższy miesiąc bank będzie promował w mediach swoje pożyczki gotówkowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSs3PXJNJgzM%22%7D
Bank BGŻ rozpoczyna nową kampanię reklamową w telewizji, radiu, prasie i internecie pod hasłem “Niezły kąsek”, która potrwa do 15 grudnia br. Promuje w niej pożyczki gotówkowe.

– Pomysł kreatywny kampanii został stworzony na bazie strategii banku i eksponuje jego lokalność i przyjazność, a także profesjonalizm obsługi i dobrą ofertę produktową. Spot TV pokazuje wdzięcznego klienta naszego banku, kucharza w lokalnej restauracji, podczas spotkania z panią Julią, pracownikiem banku, która doradziła mu pożyczkę z darmowym ubezpieczeniem, nazwaną przez kucharza “niezłym kąskiem” – opisuje Michał Ślusarek, dyrektor zarządzający ds. produktów detalicznych i komunikacji w Banku BGŻ.

Kampania wspiera sprzedaż pożyczki gotówkowej oferowanej od 14 listopada na nowych zasadach. Poza możliwością uzyskania niskiej raty klient otrzymuje bezpłatny pakiet ubezpieczeń na życie i od utraty pracy. Klientom, którzy mają lub założą konto osobiste i zadeklarują regularne wpływy, bank oferuje obniżenie prowizji.

Kreację kampanii reklamowej przygotowała współpracująca z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.