Kraj

Debiut "Tylko dla Dorosłych" wsparty kampanią

Nowy lifestyle'owy tytuł Agory kierowany jest do dojrzałych czytelników.

Debiut "Tylko dla Dorosłych" wsparty kampanią
Agora SA wprowadziła wczoraj do sprzedaży nowy tytuł – “Tylko dla Dorosłych”. Ten lifestyle’owy magazyn skierowany jest do osób dojrzałych, otwartych i ciekawych świata. Znalazły się w nim m.in.: rozmowy z Korą i Kamilem Sipowiczem oraz Haliną Kunicką i Ewą Wycichowską.

Wydanie przygotował zespół dziennikarzy i redaktorów “Gazety Wyborczej”. Projekt graficzny i okładkę tytułu stworzyli Piotr Stańczak i Maciej Kałkus.

Magazyn “Tylko dla Dorosłych” ukazał się w nakładzie 55 tys. egz. i w objętości 100 stron. Jest dostępny w samodzielnej sprzedaży w cenie 7,99 zł.

Wydanie “Tylko dla Dorosłych” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w “Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku “Metro”, a także na stronach Wyborcza.pl i Gazeta.pl.

Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.