Kraj

Wyjaśnienie: JWT/Parintex nie naruszyła norm współpracy z PKN Orlen

Jak informuje Jacek Ślotała (w nawiązaniu do wczorajszej informacji zamieszczonej w DS "MMP" pt. "Prezes JWT/Parintex zarzuca nierzetelność audytorom z...

Jak informuje Jacek Ślotała (w nawiązaniu do wczorajszej informacji zamieszczonej w DS “MMP” pt. “Prezes JWT/Parintex zarzuca nierzetelność audytorom z Ernst & Young”), prezes zarządu agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex, choć współpraca z koncernem paliwowym PKN Orlen nie rozpoczęła się w drodze przetargu, to ani agencja, ani jej klient nie złamali jakichkolwiek przepisów prawa. “Zostaliśmy zaproszeni do rozmów bez przetargu, aby błyskawicznie zająć się jednym z projektów w ramach realizacji programu lojalnościowego Vitay. W obsłudze budżetu tej akcji bierze udział wiele agencji reklamowych i nigdy nie posiadaliśmy wyłączności na jego wprowadzenie. PKN Orlen nie miał obowiązku przeprowadzania procedur przetargowych. Nasza współpraca nigdy nie naruszyła jakichkolwiek przepisów prawa ani norm dobrego obyczaju” – twierdzi Jacek Ślotała.