Kraj

"Zwierciadło" zmienia makietę

Wydawca wprowadził zmiany w wyglądzie pisma. Grudniowy numer wsparty kampanią reklamową.

"Zwierciadło" zmienia makietę
Wydawnictwo Zwierciadło wprowadziło zmiany w makiecie miesięcznika “Zwierciadło”. Autorem zmian jest Jolanta Marcinkowska-Bierzońska, dyrektor artystyczna “Zwierciadła” i miesięcznika “Sens”.

Numer grudniowy “Zwierciadła” ukazał się w nakładzie 155 tys. egz. Do części nakładu dołączony został audiobook “Bikini” Janusza L. Wiśniewskiego w interpretacji Rafała Królikowskiego.

Wydanie wspiera kampania telewizyjna (TVN, TVP, TVN tematyczny), prasowa (“Polityka”, “Sens”, “Gala”, “National Geographic”), radiowa (Radio Zet, Chilli Zet, RMF FM, RMF Classic) oraz kampania w metrze.

Kampanię telewizyjną zaplanował i kupił dom mediowy Equinox, za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Directors.