Przetargi

Media Concept będzie planował i kupował outdoor dla Grupy Żywiec

Dom mediowy Media Concept zajmie się planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej dla Grupy Żywiec, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wysokość budżetu,...

Dom mediowy Media Concept zajmie się planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej dla Grupy Żywiec, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wysokość budżetu, jaki Grupa Żywiec zamierza przeznaczyć w przyszłym roku na kampanie outdoorowe, nie została ujawniona. W tym roku szacuje się, że było to kilkanaście milionów złotych. W przetargu oprócz Media Concept brały udział domy mediowe: Brand & Media OMD (zajmuje się obsługą mediową Grupy Żywiec związaną z pozostałymi mediami), Mediaedge:cia oraz MediaCom Warszawa. Dom mediowy Media Concept należy do współudziałowców agencji reklamowej Just. Główni klienci Media Concept to: Kulczyk Tradex (samochody Volkswagen i Audi), Sonko, Koło, Sony Music, M&S Pomorska Fabryka Okien, Veka i Intermarche. (PR)