Przetargi

Pięć konsorcjów powalczy o 10 mln zł na promocję postaw przedsiębiorczych

Jedno z nich przygotuje kampanie reklamową poprawiającą wizerunek przedsiębiorców oraz promocję postaw przedsiębiorczych.

Ecorys Polska, Mindshare i VMG z Poznania, Partner of Promotion, Tailor & Baker i Maxus, Scholz & Friends, Mediacap i Equinox Polska, ArtGraph ze Star Media, a także Media Group jako samodzielny wykonawca zostały zakwalifikowane do kolejnego etapu procedur przetargowych organizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

O wyborze agencji decydowała liczba zrealizowanych podobnych zamówień. Obecnie trwają spotkania z PARP precyzujące kształt kampanii. Na podstawie informacji uzyskanych podczas spotkań z wykonawcami PARP opracuje brief dla wszystkich agencji do przygotowania ofert przetargowych. Na ich podstawie zostanie wybrany jeden wykonawca, który zrealizuje kampanię.

Projekt będzie realizowany prawdopodobnie w przyszłym roku. Kampania będzie miała na celu poprawę wizerunku przedsiębiorców oraz promocję postaw przedsiębiorczych wśród osób w wieku 30-49 lat, pracujących (niebędących właścicielami ani wyższą kadrą managerską) i mieszkających w miejscowościach do 50 000 mieszkańców oraz osób młodych w wieku 18-29 (w tym studentów i absolwentów uczelni).