Zagranica

WPP utrzyma nazwę agencji Bates tylko w Azji

WPP Group rozpoczęła relaunch agencji reklamowej Bates, z której holding chce uczynić tylko azjatycką sieć reklamową. W Europie i Stanach...

WPP Group rozpoczęła relaunch agencji reklamowej Bates, z której holding chce uczynić tylko azjatycką sieć reklamową. W Europie i Stanach Zjednoczonych sieć Bates zostanie włączona do innych agencji WPP. Bates w Azji uzyska nowe logo i identyfikację wizualną. Agencja będzie obsługiwała tylko klientów z Azji. Spekuluje się, że Bates Asia może zostać połączona z Red Cell lub Dentsu Young & Rubicam. W Wielkiej Brytanii Bates została włączona do J. Walter Thompson i Red Cell, w USA do JWT. Pozostałe oddziały w Skandynawii, Holandii, Belgii, Austrii i Europie Wschodniej zostaną włączone do sieci Red Cell. Nowa sieć Bates w Azji będzie miała biura w 14 krajach i będzie zatrudniała 1,5 tys. pracowników. Centralą sieci będzie Hongkong. (“Brand Republic”)