Kraj

Streetcom powiększa zespół

Nowi pracownicy dołączyli do działów sprzedaży, obsługi klienta oraz komunikacji.

Paweł Ossoliński objął stanowisko sales managera w dziale sprzedaży kierowanym przez Wojciecha Zdunka, sales directora. Od 2004 roku jest związany z branżą mediową i internetową. Ma doświadczenie w sprzedaży i budowaniu strategii w obszarze social mediów. Pracował m.in. w agencji Społem, zajmującej się mediami społecznościowymi. Ukończył prawo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Paulina Dzieniakowska, Emese Tornyos i Anna Frelak dołączyły do działu obsługi klienta i raportują do Doroty Dąbrowskiej, client service directora. Paulina Dzieniakowska objęła stanowisko account manager. Przez ostatnie pięć lat pracowała w agencji interaktywnej MRM Worldwide, gdzie tworzyła strategie internetowe dla klientów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i Szkołę Strategii Marki. Emese Tornyos jako account executive jest odpowiedzialna za obsługę klientów na rynku węgierskim. Pracowała w ambasadzie Węgier i w firmach działających na węgierskim rynku. Studiowała filologię węgierską. Anna Frelak również pełni funkcję account executive. Przez ostatnie półtora roku pracowała jako asystent i project manager. Kończy zarządzanie i marketing w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Emilia Sabat awansowała na stanowisko key account managera w dziale obsługi klienta. Wcześniej pełniła funkcję project managera. Obecnie zajmuje się koordynacją prac i strategią działań dla kluczowych klientów firmy, np. Nestle Polska SA. Emilia Sabat ukończyła studia z dziedziny marketingu i reklamy oraz kończy komunikację strategiczną w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. W Streetcomie jest od lipca 2010 r.

Komórka komunikacji powiększyła się o dwie osoby, które raportują do Iwony Gniedziejko-Płuciennik, PR & promotion directora. Andrzej Tomasik został zatrudniony jako graphic designer. Tworzy projekty graficzne i strony WWW. Ukończył inżynierskie studia informatyczne o specjalizacji grafika komputerowa w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Warszawie. Maciej Partyka objął stanowisko junior communication specialist. Jest zaangażowany w rozwój komunikacji z ekspertami Streetcomu.

– Powiększanie zespołu pracowników jest konsekwencją rozwoju i planów strategicznych firmy. Jednym z kierunków są nowe rynki i wejście Streetcomu na teren Węgier. Wzrost liczby prowadzonych kampanii, nowi klienci, poszerzenie oferty offline o działania online’owe to kolejne powody, dla których niezbędny jest rozwój zespołu – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.