Przetargi

Value Media będzie obsługiwać Viacom

Grupa telewizyjna zmienia dom mediowy z MEC na Value Media.

Grupa Viacom International Media Networks wybrała dom mediowy Value Media do obsługi stacji telewizyjnych oraz serwisów internetowych, wchodzących w skład jej portfolio. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2012.

Value Media zajmie się obsługą budżetu reklamowego marek należących do grupy Viacom International Media Networks, której portfolio na polskim rynku liczy 12 stacji telewizyjnych oraz 7 witryn internetowych. Wśród nich są stacje dziecięce (Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr.), młodzieżowe (MTV, Viva, MTV Live HD), rozrywkowe (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!) oraz stacje o zasięgu ponadregionalnym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European).

Dotychczas za obsługę mediową  grupy Viacom International Media Networks w Polsce odpowiadał dom mediowy MEC. Nieznane są szczegóły wyboru nowego domu mediowego.