Kraj

Dialog stawia na animację w reklamach [WIDEO]

Operator telekomunikacyjny reklamuje ofertę dla małych firm w nowym formacie kreatywnym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnKsOtEdXFtk%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOEYPvsigHg0%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNADcnMuCSTs%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgopGGms2JCo%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC2eiUHdhq4A%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog rozpoczął internetową kampanię reklamową promującą ofertę dla małych firm. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy usług telekomunikacyjnych dla małego biznesu. Sercem kampanii jest nowy, specjalnie uruchomiony serwis internetowy twojafirma.dialog.pl.

Firma zdecydowała się na nowy format kreatywny w oparciu o animacje rysunkowe.

– To klasyczny dowcip typu slapstick. Styl ten charakteryzuje się dużą ilością ruchu, postaci są mocno przerysowane i przeżywają groteskowo niebezpieczne przygody. To estetyka mocnego zaskoczenia, dzięki któremu możemy porwać widza i przykuć jego uwagę – mówi Ewa Hełpa, kierownik działu komunikacji marketingowej Telefonii Dialog.

Głównym medium kampanii jest internet: reklamy i mailingi w ogólnopolskich portalach oraz w sieciach afiliacyjnych, materiały wideo, wykorzystano także BTL i POS.

Koncept kreatywny kampanii i formaty do kampanii online przygotowała wrocławska agencja ACztery. Za budowę i wdrożenie nowego serwisu internetowego dla małych firm odpowiadała agencja HyperCrew, a media zaplanował domy mediowy Media Contacts.