Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog rozpoczął internetową kampanię reklamową promującą ofertę dla małych firm. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy usług telekomunikacyjnych dla małego biznesu. Sercem kampanii jest nowy, specjalnie uruchomiony serwis internetowy twojafirma.dialog.pl.
Firma zdecydowała się na nowy format kreatywny w oparciu o animacje rysunkowe.
– To klasyczny dowcip typu slapstick. Styl ten charakteryzuje się dużą ilością ruchu, postaci są mocno przerysowane i przeżywają groteskowo niebezpieczne przygody. To estetyka mocnego zaskoczenia, dzięki któremu możemy porwać widza i przykuć jego uwagę – mówi Ewa Hełpa, kierownik działu komunikacji marketingowej Telefonii Dialog.
Głównym medium kampanii jest internet: reklamy i mailingi w ogólnopolskich portalach oraz w sieciach afiliacyjnych, materiały wideo, wykorzystano także BTL i POS.
Koncept kreatywny kampanii i formaty do kampanii online przygotowała wrocławska agencja ACztery. Za budowę i wdrożenie nowego serwisu internetowego dla małych firm odpowiadała agencja HyperCrew, a media zaplanował domy mediowy Media Contacts.