Kraj

First Line chce oferować marketing taktyczny

Nowa agencja na rynku chce skusić klientów ofertą szybkich, skutecznych projektów komunikacyjnych.

First Line Polska to nowa agencja powiązana kapitałowo ze znaną od wielu lat agencją BTL Linea Recta Polska. First Line istnieje już od kilku miesięcy, ale dopiero teraz skompletowała 10-osobowy zespół, narzędzia i ofertę. Na jej czele stanęła Paulina Kochańska, przez wiele lat związana z Linea Recta Polska.

Firma pozycjonuje się jako dostawca rozwiązań marketingu taktycznego, czyli szybkich, skutecznych działań sprzedażowych, które są rozwiązaniem problemów klienta, często akcji ad hoc. Do tego mają służyć przede wszystkim narzędzia BTL, w tym działania w miejscu sprzedaży oraz internet. Agencja dysponuje też jednak własnymi narzędziami analitycznymi i przeprowadza testy konceptów.

First Line Polska zrealizowała już kilka projektów, m.in. dla firm Ferrero i Kruszwica SA, a także wsparcie sprzedaży piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) w sieci Biedronka.