Zakrzewski zajmie się przede wszystkim wsparciem agencji w zakresie projektu Eurozone 2012, zakładającego stworzenie stref kibica w miastach niebędących gospodarzami meczów przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej.
Ostatnio Zakrzewski pracował w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej jako doradca klienta ds. sponsoringu w sporcie. Współpracował w zakresie sponsoringu audycji sportowych emitowanych w TVP m.in. z takimi markami, jak Adidas, Carlsberg, Coca-Cola, Play, PKO BP czy Biedronka.
– Wieloletnie doświadczenie oraz ogromna wiedza Roberta Zakrzewskiego w zakresie mediów i sponsoringu sportowego będą znaczącym wsparciem dla zespołu Brainshake na etapie planowania oraz prowadzenia projektu Eurozone 2012 – uważa Łukasz Smoliński, prezes zarządu Brainshake.
W ramach projektu agencja zorganizuje strefy kibica Eurozones, które umożliwią wspólne oglądanie meczów oraz rozrywkę w takich miastach, jak Kraków, Katowice, Toruń, Lublin, Bydgoszcz, Zielona Góra, Łódź, Szczecin, Kielce, Zabrze czy Rzeszów. Planowane strefy mają szansę pomieścić łącznie ponad 100 tysięcy gości w 10 miastach Polski. Będą funkcjonowały przez cały okres rozgrywek, tj. od 8 czerwca do zakończenia mistrzostw 1 lipca 2012 r.