M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GreenHat Innovations pracuje dla pierwszych klientów

Tomasz Wygnański | 29 listopada 2011, 06:00

Nowa firma wprowadzająca innowacje rozpoczęła działalność.

Na razie wiadomo, że nowa firma GreenHat Innovations współpracuje z klientami z sektora FMCG i finansowego. Spółkę założyli niedawno znani z branży komunikacji marketingowej Rafał Kołodziej i Bartosz Kluczyński.

Obaj menedżerowie pracowali kilka lat temu wspólnie w agencji Tequila\Polska. Rafał Kołodziej był tam szefem strategii, a następnie zarządzał strukturą strategiczną Connect należącą do grupy TBWA\. Po odejściu z branży komunikacji marketingowej w 2008 r. zajął się konsultingiem biznesowym. Z kolei Bartosz Kluczyński do 2008 r. był group account directorem w agencji Tequila\Polska, gdzie odpowiadał m.in. za Kompanię Piwowarską – kluczowego klienta agencji. Następnie był dyrektorem zarządzającym agencji Peppermint i partnerem zarządzającym w firmie APS Nova.

– Pomagając przez ostatnie cztery lata firmom w budowaniu strategii, wykorzystując m.in. metody Blue Ocean Strategy, zdaliśmy sobie sprawę z tego, jak mocno i uparcie firmy dążą do powtarzalności procesów, co powoduje, że kręcą się wkoło, koncentrując energię i zasoby na czynnościach, które nie pozwalają im odróżnić się w istotny sposób od konkurentów – mówi Rafał Kołodziej. – Ratunkiem dla takich firm, szczególnie w przypadku mocno konkurencyjnych branż, staje się innowacja.

– Chcemy dawać przedsiębiorstwom bodziec do złamania rutyny, budując systemy oparte na innowacyjności. W prowadzonych projektach traktujemy siebie jako "zewnętrznych pracowników” klienta, co oznacza odpowiedzialność za efekt, czyli wdrożenie – dodaje Bartosz Kluczyński.

Na rynku są już dwa inne podmioty zajmujące się innowacjami – Touch Ideas i Innovatika.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,