Kraj

PZU oferuje dodatkowe ubezpieczenie od utraty zniżek

Jeśli kierowca ma duże zniżki na ubezpieczenia, to może się ubezpieczyć... od ich utraty w przypadku stłuczki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiWnjzVbs70Y%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Do połowy stycznia przyszłego roku potrwa nowa kampania reklamowa największego w kraju towarzystwa ubezpieczeniowego – Grupy PZU.

Ubezpieczyciel promuje w niej nietypową, dodatkową formę ochrony w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych. Jeśli kierowca ma stłuczkę lub wypadek, to polisy OC i AC gwarantują zwrot kosztów naprawy. Jednak wiąże się to zazwyczaj z utratą zniżek. A niekiedy są one duże (nawet do 60 proc.). Często kierowcy wypracowują je latami. PZU proponuje więc, aby kierowcy zawierający OC lub AC zabezpieczyli się przed podwyżką składki w przypadku, gdy wystąpi szkoda powodująca utratę zniżki.

PZU kontynuuje platformę komunikacyjną “Prawo ironii losu…”. Akcja spotu telewizyjnego rozgrywa się na parkingu w jednym z dużych miast. Bohater filmu rozprawia się ze słupkiem parkingowym – “winnym utraty zniżek”. Spot opowiada historię, która może dotyczyć każdego kierowcy. Rozbity reflektor, wgnieciona lub porysowana karoseria czy zaprezentowane w filmie uderzenie w słupek to sytuacje, których efektem do tej pory zawsze była utrata zniżek. Teraz takie i inne przygody z uszkodzonym samochodem nie muszą być powodem zdenerwowania. Koszty naprawy można pokryć z ubezpieczenia, a zniżki zostają zachowane, jakby szkoda nigdy nie powstała.

Spot radiowy nawiązuje do podobnych sytuacji, które przytrafiają się kierowcom na parkingach w całej Polsce. Kampania reklamowa będzie obecna w TV, internecie, kinie, radiu, oddziałach PZU oraz w ambiencie.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink, a kampanię w internecie przygotowały agencje ACR i K2 Internet.