Przetargi

Polska Izba Mleka szuka agencji

PIM planuje szereg działań promujących mleko w przyszłym roku.

Polska Izba Mleka szuka agencji, która zajmie się działaniami promocyjnymi i public relations związanymi z mlekiem i produktami mlecznymi realizowanymi w przyszłym roku. Będą one finansowane ze środków Funduszu Promocji Mleka.

PIM zaplanowała na 2012 rok m.in. “Dziecięcą mleczną wyspę” – wydarzenie skierowane do dzieci w wieku
szkolnym na terenie miasta Warszawy w ogrodach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, pokazujące dzieciom w formie zabawy i nauki, że mleko to ważny produkt w codziennej diecie. Izba chce także zorganizować w maju w Białymstoku konferencję adresowaną do środowiska medycznego i nauczycielskiego oraz mediów. Tematem konferencji będzie mleko i przetwory mleczne oraz ich walory.

Z kolei w styczniu lub lutym PIM planuje konferencję w Warszawie dotyczącą aktualnej sytuacji sektora mleczarskiego w kontekście zakończonej polskiej prezydencji przy Radzie EU.

Wybrana w konkursie agencja będzie pracować dla Polskiej Izby Mleka do czerwca 2012 r. Oferty przyjmowane są do 9 grudnia br.