Kraj

ZOG zamierza skupić się na własnych brandach

Rozwój marek Zenithmedia, Optimedia i Performics ma być priorytetem dla ZOG.

W nawiązaniu do wczorajszej informacji “Equinox może zrezygnować ze współpracy z ZOG” przedstawiciele ZenithOptimedia potwierdzili, że są prowadzone rozmowy z domem mediowym Equinox Polska. Według komentarza ZOG jego plan rozwoju opiera się przede wszystkim na brandach zarządzanych wewnętrznie, czyli Zenithmedia, Optimedia i Performics.

“Podmioty zewnętrzne działające na podstawie umów o współpracę na dzień dzisiejszy nie spełniają tego warunku, a tym samym nie pasują do wybranego przez zarząd ZOG modelu optymalizacji działań firmy. Wyniki rozmów o warunkach dalszej współpracy zależeć będą od gotowości do dostosowania działań współpracujących z nami podmiotów do strategii ZOG” – czytamy w informacji przesłanej do redakcji.

Na razie nie wiadomo, kiedy zakończą się te rozmowy.