M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Asics skupi się na komunikacji najnowszych butów oraz olimpiady

Joanna Dziwisińska | 7 grudnia 2011, 06:00

Producent odzieży sportowej zamierza intensywnie promować jedną ze swoich największych nowości. Chce także wykorzystać przyszłoroczne letnie igrzyska olimpijskie.

Asics Polska ruszył z kampanią promocyjną jednego z najnowszych modeli butów do biegania naturalnego Gel-Excel33.

Jak mówi Sebastian Sumisławski, country sales manager w Asics Polska, komunikacja związana z promocją nowej kategorii butów będzie jednym z największym wydarzeń marketingowych firmy. Jednocześnie spółka będzie intensywnie nawiązywać w kampaniach do przyszłorocznych letnich igrzysk olimpijskich w Londynie. Nie wiadomo, kiedy dokładnie ruszy kampania reklamowa, będzie ona adaptacją działań międzynarodowych.

Za przygotowanie i przeprowadzenie projektów komunikacji marketingowej Asics odpowiada we własnym zakresie.

Według danych firmy ten rok Asics zamknie z ok. 40-proc. wzrostem sprzedaży w stosunku do ub.r. Dokładnych danych spółka nie podaje.

Czytaj więcej na temat: ,