M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GroupM obniża prognozy na 2012 r.

( red. ) | 7 grudnia 2011, 06:00

Szacunki wysokości globalnych wydatków reklamowych w przyszłym roku zmniejszono z 6,8 do 6,4 proc.

W lipcu br. struktura mediowa GroupM prognozowała w raporcie "This Year, Next Year”, że wydatki w przyszłym roku osiągną poziom 540,3 mld dol., a ich dynamika wyniesie 6,8 proc. Obecnie zrewidowano te szacunki. Tempo wzrostu ma wynieść 6,4 proc., a wydatki osiągnąć poziom 522 mld dol.

Rewizja prognoz dotyczy także bieżącego roku. W 2011 r. wydatki w skali globalnej wyniosą według GroupM 490 mld dol., a nie, jak wcześniej przewidywano, 506 mld dol.

(na podstawie "Media & Marketing Global”)

Czytaj więcej na temat: