Kraj

Żywiec SA prowadzi kampanię wizerunkową piwa Tatra Mocne

Żywiec SA zdecydował się na wsparcie wizerunku marki piwa Tatra Mocne, podkreślając wybrane cechy produktu, tj. siłę i dojrzałość. Tomasz...

Żywiec SA zdecydował się na wsparcie wizerunku marki piwa Tatra Mocne, podkreślając wybrane cechy produktu, tj. siłę i dojrzałość. Tomasz Marczyński, marketing manager marek Tatra i Specjal, mówi, że film reklamowy ma pokazać emocjonalną stronę marki. Komunikacja z konsumentami oparta jest wyłącznie na telewizji. Pierwsze spoty reklamowe (zrealizowano jeden 30-sekundowy film) zostały wyemitowane 24 grudnia br. Kampania potrwa najprawdopodobniej do końca stycznia 2004 r. Za jej strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Brand & Media OMD. Film zrealizowano w RPA. Za jego produkcję odpowiada studio Film Republic. Jest to już druga kampania reklamowa wspierająca sprzedaż piwa Tatra. Pierwsza, o charakterze produktowym, rozpoczęła się w kwietniu br. (PR)