Kraj

Baileys promuje się filmowo

Kup butelkę likieru i oglądaj filmy w sieci.

Firma alkoholowa Diageo Polska, importer i dystrybutor m.in. likierów marki Baileys, przygotowała ich filmową promocję w ramach kampanii marki pod hasłem “Filmy i przyjaciele”.

Na platformie VoD Onetu (vod.onet.pl) stworzono zamkniętą sekcję “Filmy i przyjaciele”. Dostęp do niej możliwy jest poprzez specjalne kody dostępu wręczane przy zakupie butelki likieru albo drinka lub kawy na bazie Baileysa. W akcji biorą udział wybrane sklepy handlu tradycyjnego i kawiarnie, w tym sieć W Biegu Cafe by Jacobs Kronung. Współpraca z W Biegu Cafe jest kontynuacją ubiegłorocznych wspólnych działań promocyjnych, dzięki którym kawa z Baileysem na stałe zagościła w menu kawiarni.

Koncepcja akcji powstała na bazie globalnej platformy komunikacyjnej marki Baileys “Let’s do this again”, promującej takie wartości, jak przyjaźń, bliskość relacji oraz celebrowanie okazji bez okazji. Stąd pomysł zbudowania tegorocznej promocji wokół kontekstu filmowego i idei wspólnego oglądania filmów w dobrym towarzystwie – z przyjaciółmi i rodziną.

Promocja wspierana jest akcją directmarketingową – do odwiedzenia sekcji “Filmy i przyjaciele” zachęca e-mailing wysłany do ponad 0,5 mln użytkowników portalu Onet i serwisu randkowego Sympatia.pl. Dodatkowym wsparciem informacyjnym akcji są materiały POS, które pojawiły się w objętych promocją placówkach handlowych.

Za koncept strategiczny i kreatywny kampanii oraz jej kompleksową realizację i koordynację odpowiada agencja Brand Support.