Kraj

Orange organizuje promocję z Pepsi i Samsungiem i zmienia partnera kinowego

Za kody spod nakrętek Pepsi będzie można dostać minuty w Orange i telefony Samsunga. Klienci tej sieci komórkowej nadal będą mogli kupować tańsze bilety do kina, ale już nie w Cinema City, ale w Multikinie.

Orange organizuje promocję z Pepsi i Samsungiem i zmienia partnera kinowego
PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange (Grupa Telekomunikacji Polskiej), Pepsi-Cola General Bottlers oraz Samsung Electronics Polska przygotowali cross-promocję.

Kupujący butelki napojów Pepsi oraz Adrenaline Mountain Dew znajdą pod nakrętkami specjalne kody. Ci, którzy zbiorą cztery nakrętki i zarejestrują się, otrzymają specjalny kod na pakiet 20 minut lub 50 SMS-ów do wykorzystania w sieci Orange.

Operator przygotował 200 tys. pakietów minut i 300 tys. pakietów SMS-ów. Promocja potrwa od 24 grudnia br. do końca marca przyszłego roku. Dodatkowo wśród uczestników promocji codziennie będzie losowany jeden z 99 telefonów Samsung Galaxy Ace.

Orange organizuje promocję z Pepsi i Samsungiem i zmienia partnera kinowego
W przyszłym roku Orange zmieni także partnera swojej akcji Środy z Orange (to program, dzięki któremu użytkownicy tej sieci komórkowej mogą w środy kupować bilety do kina za połowę ceny).

Od początku tej akcji (ruszyła w kwietniu 2009 r.) operator prowadził ją z siecią kin Cinema City. Teraz postanowił zmienić partnera na Multikino (Grupa ITI).

Multikino ma 24 kina (łącznie 46 tys. miejsc), Cinema City ma zaś 31 kin tradycyjnych i 5 kin IMAX (łącznie ok. 68,4 tys. miejsc).

Jak twierdzi rzecznik Grupy TP, zorganizowano  przetarg na wybór partnera kinowego, a Multikino zaoferowało lepsze warunki niż Cinema City. Zapewnia, że na decyzję o zmianie partnera nie miała wpływu współpraca TP SA z TVN-em (także Grupa ITI).

Operator komórkowy i jego nowy partner kinowy zapowiadają dalsze zmiany w funkcjonowaniu programu Środy z Orange – zaprezentują je w najbliższy czwartek.

Obecnie (od 2 listopada do końca br.) Cinema City realizuje promocję z producentem słodyczy Ferrero Polska – za cztery opakowania batoników Kinder Pingui klient może kupić bilet do kina za 10 zł na jeden z ośmiu wybranych filmów z repertuaru CC. Zaplanowano sprzedaż 80 tys. takich zniżkowych biletów (choć organizatorzy zastrzegają możliwość zwiększenia tej puli). Za tego typu promocje oraz sprzedaż reklam w sieci Cinema City odpowiada firma New Age Media.

Z kolei Multikino od 21 października do końca br. prowadzi akcję z Coca-Colą – kupując 5 półlitrowych butelek napoju Burn, klient może kupić bilet na dowolny seans filmowy we wszystkich kinach tej sieci. Przewidziano sprzedaż 20 tys. takich promocyjnych biletów.