Kraj

Z marketingu LG odchodzą menedżerowie

Szef działu elektroniki konsumenckiej przeszedł do Panasonica, a dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - do firmy Brightpoint.

Z firmy LG Electronics Polska odeszło dwóch wysokiej rangi menedżerów. Piotr Mirosław, który od jesieni 2009 r. był dyrektorem odpowiedzialnym za sprzedaż całego działu elektroniki konsumenckiej (telewizory, kina domowe, Blu-ray, sprzęt audio), przeszedł do firmy Panasonic Polska, gdzie objął stanowisko senior marketing & business development directora. Przed przejściem do LG Mirosław przez 10 lat pracował w Philips Polska, gdzie był członkiem zarządu.

Z LG rozstał się także Grzegorz Kania, dotychczasowy dyr. sprzedaży i marketingu działu GSM (telefony komórkowe i akcesoria). Przeszedł do firmy Brightpoint Polska (dostawca sprzętu i rozwiązań mobilnych BtoB, mający globalne umowy m.in. z Nokią i RIM, producentem BlackBerry), gdzie pełni funkcję dyr. sprzedaży.
Kania pracował w LG Electronics od 2007 r. Wcześniej m.in. przez sześć lat odpowiadał za sprzedaż urządzeń GSM w Siemensie.

LG Electronics informuje, że prowadzi rekrutację na oba stanowiska.