Kraj

Sales Link z projektem dla marki Davidoff

Agencja przygotuje akcję informacyjną dla marki koncernu Imperial Tobacco.

Agencja fieldmarketingowa Sales Link odpowiada za akcję informacyjną dla papierosów Davidoff, marki z segmentu premium należącej do koncernu Imperial Tobacco. Działania będą realizowane w grudniu 2011 roku na terenie całej Polski.

Celem akcji informacyjnej jest zaprezentowanie pełnoletnim i palącym konsumentom portfolio Davidoff oraz budowanie wizerunku marki jako produktu wysokiej jakości. Działania dla marki Davidoff będą realizowane w 177 punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Agencja Sales Link odpowiada za egzekucję i koordynację działań związanych z akcją, w tym m.in. proces rekrutacji i szkolenia hostess, szkolenia regionalnych koordynatorów akcji oraz logistykę materiałów potrzebnych do jej realizacji.

Jest to kolejna kampania agencji realizowana dla Imperial Tobacco. W październiku i listopadzie tego roku firma Sales Link przeprowadziła akcję informacyjną dla marki Route 66 Super Slim w niemal 200 punktach sprzedaży na terenie Polski. Działania związane były z wprowadzeniem na rynek nowego wariantu smakowego papierosów.