Kraj

Coca-Cola gotowa na Euro 2012

Marka rozpoczęła kolejne aktywności związane ze zbliżającą się imprezą piłkarską.

Podobnie jak inni główni sponsorzy Euro 2012 Coca-Cola ma prawa do wyjątkowych elementów oprawy imprezy. W tym przypadku są to tzw. pakiety Drużyny Flagi i Ultimate Acess.

Członkowie Drużyny Flagi wniosą przed meczem na stadion flagi narodowe reprezentacji krajów. Pierwsze dwie drużyny wyłonione w ramach 13. edycji Coca-Cola Cup wniosą flagę podczas dwóch meczów grupowych polskiej reprezentacji. Coca-Cola w ramach specjalnej akcji wspólnie z partnerami mediowymi – portalem Onet.pl oraz magazynem “Bravo Sport” – poszukuje składu do kolejnych drużyn.

Coca-Cola w ramach promocji oferuje też kibicom ekskluzywny pakiet Ultimate Access. Dzięki niemu będą oni mogli obejrzeć jeden z meczów oraz rozgrzewkę reprezentacji, a także wejdą do studia transmisyjnego, odwiedzą centrum UEFA i wezmą udział w konferencji prasowej po meczu oraz w “VIP afterparty”.

Główne elementy kampanii opracowały przede wszystkim zagraniczne agencje: Naked – strategia, Santo – kreacja, Attik – strona graficzna, Cake – muzyka, McSaatchi Sports & Entertainment – PR, Scholz & Volkmer – digital. W Polsce planowaniem i zakupem mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Starcom. Aktywacje internetowe przygotowała agencja K2 Internet, a za działania PR odpowiada agencja Edelman Polska.