Kraj

Złote Orły bez Grand Prix

Na gali konkursu Złote Orły przyznano 15 statuetek w 25 kategoriach.

Złote Orły zostały przyznane po raz 14. Tym razem pod nazwą Złote Orły Trendy 2011, zaznaczając rolę magazynu Trendy – art of living, który wspólnie z IAA, Engine i Muzeum Plakatu są partnerami konkursu.

Wśród najczęściej nagradzanych agencji znalazły się McCann Erickson Poland (3 Złote Orły za kampanie dla marki Lech, Apap i MTV Polska), Pride & Glory (3 statuetki za kampanie dla Tesco), K2 (2 statuetki dla Stowarzyszenia Tęcza i marki Ikea) i Just (2 statuetki za projekty dla marki Volkswagen i projekt Męskie Granie dla Grupy Żywiec).

W tym roku nie przyznano nagrody Grand Prix.

Art directorem roku został Wojtek Łebski z K2 Internet (twórca kampanii Oswoić Ciemność dla Stowarzyszenia Ciemność).

Copywriterem Roku zostały Agnieszka Starzyńska i Maria Pawlikowska z Pride & Glory Interactive (twórczynie viralu Natanek Batmanek dla Tesco).

Przyznano również Trendy Awards za konsekwentne budowanie wizerunku oraz sukces rynkowy. Nagrody otrzymał Cyfrowy Polsat, sieć kawiarni Coffeeheaven oraz firma Hochland.

Na tegoroczny konkurs wysłano około 300 zgłoszeń, z czego aż 120 w kategoriach design (fotografia,.ilustracja, wydawnictwa, wizerunek firmy, opakowania, direct mail, materiały POS). Gala konkursu odbyła się w Centralnym Basenie Artystycznym.