Zagranica

ITunes zaprasza do świata The Beatles

Sklep promuje sprzedaż muzyki legendarnego zespołu przed świętami Bożego Narodzenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FychmsJR6Rkk%22%7D
Koncept kreatywny nowego spotu oparty jest na animowanej podróży, której tłem są okładki płyt nagranych przez The Beatles, począwszy od “Please, please me”, przez “Abbey Road”, po “Magical mystery tour”. Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa TBWA i Media Arts Lab.

Apple chciałby powtórzyć sukces sprzedażowy iTunes sprzed roku. Tylko w ciągu pierwszych dwóch tygodni sprzedaży, po podpisaniu porozumienia z członkami i spadkobiercami grupy The Beatels i jej wytwórnią płytową EMI (do jej zawarcia doszło w listopadzie 2010 r.), e-sklep sprzedał 450 tys. płyt i ponad 2 mln piosenek.

(na podstawie “AdWeek”)