Kraj

Ile firmy wydają na reklamę chusteczek do demakijażu?

Rynek preparatów oczyszczających skórę twarzy i nosa wciąż się rozwija. Jedną z nowości ostatnich miesięcy są chusteczki do demakijażu, wprowadzone...

Rynek preparatów oczyszczających skórę twarzy i nosa wciąż się rozwija. Jedną z nowości ostatnich miesięcy są chusteczki do demakijażu, wprowadzone pod markami Pond’s, Johnson’s PH 5,5, Synergie i L’OrŽal, ale tylko Unilever i Johnson & Johnson zdecydowały się na ich reklamę. Według firmy Expert Media, na telewizyjną reklamę chusteczek Pond’s wydano w tym roku około 2 mln 50 tys. zł, a na reklamę chusteczek Johnson’s PH 5,5 ponad 2 mln 600 tys. zł. Dodatkowo Unilever postawił na reklamę prasową, na którą wydał ponad 640 tys. zł. (MK)