Kraj

Elżbieta Urbaczka zajmie się strategiami komunikacyjnymi w Starcomie

Dom mediowy Starcom tworzy komórkę, która będzie wspomagać zespoły klienckie tej agencji w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klientów. Szefem tej...

Dom mediowy Starcom tworzy komórkę, która będzie wspomagać zespoły klienckie tej agencji w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klientów. Szefem tej komórki zostanie Elżbieta Urbaczka, która do sierpnia ub.r. była menedżerem ds. mediów w Coca-Cola Poland Services, a wcześniej pracowała między innymi w domu mediowym HMS Carat. “Do tej pory tworzeniem strategii zajmowali się szefowie Starcomu. Ponieważ firma dynamicznie się rozrasta, potrzebowaliśmy osoby, która wspomoże nas w zakresie strategii” – powiedział Jakub Benke, dyrektor generalny Starcomu. Od 2001 r. dyrektorem mediów w Starcomie jest Beata Golubińska, która podobnie jak Urbaczka koordynowała wcześniej komunikację mediową w Coca-Cola Poland Services. W grudniu ub.r. Starcom zdobył po przetargach dwa duże budżety mediowe – US Pharmacii oraz koncernu Coca-Cola poprzednio obsługiwanego przez dom mediowy Universal McCann. (PR)