M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G poprowadzi do sklepu

Tomasz Wygnański | 21 grudnia 2011, 06:00

Marketer chce sugerować internautom sklepy ze swoimi produktami.

Według naszych informacji Procter & Gamble będzie na stronach WWW swoich marek informował o najbliżej położonych w stosunku do domu internauty stacjonarnych sklepach z produktem. Jest to część strategii marketera mającej na celu przełożenie ruchu wokół marek w internecie na faktyczną sprzedaż.

Już od pewnego czasu P&G stawia także na e-commerce. Najbardziej zaawansowany system wdrożyła marka Olay, której website umożliwia natychmiastowy dostęp do zakupów online. Konsument, oglądając produkt, może nacisnąć przycisk "kup teraz" i zostanie przekierowany bezpośrednio na stronę e-sklepu z tym produktem, o ile jest on w danej chwili dostępny. W rozwiązaniu zastosowano technologię firmy Channel Intelligence. Procter & Gamble ma też w Polsce dwa "wirtualne sklepy" dla marek Pampers i Gillette w ramach supermarketu internetowego Frisco.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,