W ramach kampanii promującej model Citigo Škoda Auto podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z legendarnym didżejem Tiësto. Stworzył on specjalne nagranie wideo, które miało swą premierę na profilu marki Škoda w Facebooku: www.facebook.com/skoda.
Dodatkowo na bazie utworu Tiësto powstał specjalny remiks, który będzie można bezpłatnie pobrać z profilu tej marki w Facebooku już od 21 grudnia br.
Tiësto to urodzony w Holandii w 1969 roku didżej i producent muzyczny, który został wielokrotnie nagrodzony tytułem najlepszego didżeja w plebiscycie czasopisma muzycznego “DJ Magazine” poświęconego muzyce tanecznej.
Nowe Citigo na rodzimym czeskim rynku pojawiło się jesienią br. W pozostałych europejskich krajach będzie dostępne już latem 2012. Na początku Citigo będzie oferowane w wersji trzydrzwiowej, następnie pojawi się również jego pięciodrzwiowa odmiana.