M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chińska marka chce rywalizować z Adidasem i Nike

( red. ) | 22 grudnia 2011, 06:00

Przedstawiciele chińskiej marki odzieży sportowej Li Ning zapowiadają inwestycje w skali globalnej.

Wstępem do międzynarodowej ekspansji ma być uruchomienie projektu e-commerce na rynku USA. Strona ma zacząć działać pod hasłem "The biggest brand you've heard of... now available here". Ma oferować darmową przesyłkę zakupionych produktów oraz mieć swój profil w Facebooku.

Li Ning jest obecna na rynku amerykańskim od 2007 r. Obecna ofensywa jest związana ze zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi, które odbędą się w Londynie w 2012 r. Chińczycy zapowiadają inwestycje rzędu 100 mln dol. na projekty marketingowe w ciągu najbliższych pięciu lat.

(na podstawie "Media & Marketing Global")

 

Czytaj więcej na temat: , , ,