M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reprise Media debiutuje w Polsce

Joanna Dziwisińska | 22 grudnia 2011, 06:00

W Polsce powstaje pierwszy oddział Reprise Media w regionie CEE. Tomasz Wileński stanął na czele nowej firmy.

Na początku 2012 roku działalność rozpocznie Reprise Media, struktura powołana w ramach Interpublic Group of Companies. Będzie to pierwszy oddział tej firmy w ramach regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Polska będzie odpowiedzialna za koordynację prac na 13 rynkach w regionie CEE.

Reprise Media będzie zajmowała się performance marketingiem online i mobile marketingiem. Zadaniem firmy będzie wspieranie działów sprzedaży i marketingu. Jej celem będzie pozyskiwanie dla nich konsumentów poprzez generowanie leadów sprzedażowych i obsługiwanie tzw. kanałów rekomendacji, takich jak fora, blogi. Reprise Media koncentruje się na takich kanałach, jak: wyszukiwarki, media społecznościowe, programy partnerskie.

Za stworzenie nowej struktury i zarządzanie firmą odpowiada Tomasz Wileński, dotychczasowy dyrektor Fastbridge. Początkowo w zespole Reprise Media będzie pracowało ok. 10 osób. Polski oddział będzie podlegał londyńskiej centrali sieci.

Właścicielami spółki będą Initiative i Universal McCann. Swoje usługi będzie świadczyć dla klientów czterech domów mediowych: Initiative, Universal McCann, BrandConnection oraz U2 Media. W przyszłości firma zamierza także pozyskiwać własnych klientów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,