M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEC potwierdza wygraną Henkla

Joanna Dziwisińska | 22 grudnia 2011, 06:00

Od stycznia br. domem mediowym koncernu Henkel będzie MEC.

Henkel Polska rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów, w którym zwycięzcą został MEC. O wygranej MEC informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24. Według informacji agencji o jej wyborze zadecydowało "świeże i innowacyjne podejście do strategii komunikacji". Bliższe szczegóły nie zostały podane. MEC przejmie obsługę Henkla od początku przyszłego roku. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmował się Optimum Media OMD, który z koncernem współpracował od 1993 roku.

W ocenie Izabeli Albrychiewicz, CEO MEC, posiadanie innych, konkurencyjnych klientów nie będzie stanowiło problemu, ponieważ nad obsługą Henkla będzie pracował niezależny zespół. Przypomnijmy, że MEC obsługuje także m.in. Nivea Polska, Colgate-Palmolive czy Coty.

W ostatnim etapie przetargu oprócz Optimum Media OMD brał także udział dom mediowy MPG. Według danych Kantar Media tegoroczne wydatki Henkla wyniosły 180,25 mln zł (dane za I-XI br.).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,