M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Beko z nowym przekazem Baby Care

Magdalena Lipińska | 22 grudnia 2011, 06:00

Kreację adaptowała na rynek polski agencja reklamowa TBWA.

W święta rusza kampania Beko. Działania w mediach zaplanowane są sukcesywnie w kilku odsłonach na 2012 rok.

Nowy spot inaugurujący rodzinny cykl skierowany jest do rodziców, kobiet w ciąży, osób planujących powiększenie rodziny, ale także do wszystkich klientów, którzy poszukują funkcjonalnych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań AGD służących całej rodzinie.

Na początku zobaczymy "zdrowe i higieniczne” pranie z funkcją Beko Baby Care polecane osobom o skórze wrażliwej i alergicznej, które można wybrać w pralce o dowolnej wielkości, od modeli niezwykle ergonomicznych (35 cm głębokości przy 5 kg prania) po modele mieszczące aż 9 kg wsadu.

Rozpoczynająca się kampania potrwa ok. 2 miesięcy i obejmie ogólnopolskie stacje telewizyjne
(TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4), działania online w internecie i materiały POS w
punktach sprzedaży, w których od połowy stycznia będzie trwała dodatkowo promocja konsumencka
(pralki 7, 8, 9 kg z funkcjami Beko Baby Care i zmywarki, również z funkcją Beko Baby Care).

Nowym elementem kampanii reklamowej jest obecność w kinach sieci Cinema City i Multikino.
Ten sam telewizyjny spot będzie towarzyszył emisjom filmów familijnych od ostatniego weekendu
grudnia br. przez kolejnych kilka tygodni.

W styczniu 2012 r. firma w ramach Programatora Korzyści Beko planuje dwie kampanie
promocyjne, gdzie promocja pt. "Pozmywasz, wypierzesz, nagrodę odbierzesz” wspierać będzie sprzedaż
produktów z programem Beko Baby Care.

Planowanie i zakup mediów realizuje Media Direction OMD, spot telewizyjny opracowała globalnie agencja TBWA. Firma Beko współpracuje z TBWA od 2005 roku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,