M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Universal McCann obronił PKO BP

Joanna Dziwisińska | 22 grudnia 2011, 06:00

Bank prawdopodobnie nadal będzie pracować z Universal McCann.

Universal McCann prawdopodobnie obronił budżet banku PKO BP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W ostatnim etapie marketer analizował oferty dwóch domów mediowych. Wstępnie do przetargu zaproszono Arena Media, Media Direction OMD, ZOG, Mindshare, PHD. Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO BP, nie skomentował informacji o wygranej Universal McCann.

PKO BP to w tym roku bezapelacyjnie największy reklamodawca wśród banków. O ile w ub.r. wydał na reklamy w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, kina) niespełna 60 mln zł cennikowo (dane Kantar Media), o tyle w I połowie br. jego nakłady reklamowe wyniosły już 77 mln zł, ponadtrzykrotnie więcej niż rok temu (24,3 mln zł).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,